ម៉ាស៊ីនលក់ភេសជ្ជៈ ៖ Touchscreen និង អាចផ្ដល់យោបល់ដល់អ្នកទិញ
ក្រុមហ៊ុនជប៉ុនមួយបានដាក់ឱ្យដំណើរការនូវម៉ាស៊ីនចែកចាយភេសជ្ជៈ ដែលប្រើបច្ចេកវិទ្យាសម្គាល់មុខមនុស្សដើម្បីផ្ដល់យោបល់ដល់អ្នកទិញ ថាគួរជ្រើសរើសយកផលិតផលមួយណា។ម៉ាស៊ីននេះប្រើប្រដាប់ចាប់យករូបភាពដើម្បីកំណត់ភេទ និងស្មានអាយុអ្នកប្រើប្រាស់។ បន្ទាប់មក ទិន្នន័យនេះនឹងត្រូវយកទៅប្រើប្រាស់ដើម្បីវិភាគរកភេសជ្ជៈដែល សមស្របសម្រាប់អតិថិជន។ ទិន្នន័យផ្សេងទៀត ដូចជាពេលវេលាប្រចាំថ្ងៃ ឬសីតុណ្ហភាពនៅជុំវិញ ក៏ជាកត្ថារួមផ្សំក្នុងការកំណត់ប្រភេទភេសជ្ជៈផងដែរ។ អានបន្ត
No comments:
Post a Comment